Ürün İadesi

Ürün İade Şartları

Tüketici sözleşme konusu ürünün kendisine veya gösterdiği adresteki kişiye tesliminden itibaren 14 gün içerisinde iade etme hakkına sahiptir. İade edilen ürünün kargo masrafları firmamıza aittir. Firmamıza gönderdiğiniz ürünleri mutlaka Aras Kargo ile göndermini yapınız.

Şirketimiz tarafından ürünün iade edilebilmesi için ürün ambalajının ve kutu muhteviyatının zarar görmemiş olması, ürünün yeni olarak tekrar satılabilir bir durumda olması şarttır. Bu şartları sağlamayan tüm ürünler için iade kabul edilemez.

Satış faturasının kopyasının iade ürün ile birlikte gönderilmesi zorunludur. Ürünün ve belgelerin tarafımıza ulaşmasını takip eden 7 gün içinde ürün bedelinin müşterinin kredi kartına veya hesabına iade edilmesi için firmamız işleme alır. Ürün bedelinin iadesinde banka tarafindan olacak aksaklıklar veya geçikmelerden firmamız sorumlu değildir.

Niteliği itibari ile iade edilemeyecek ürünler; tek kullanımlık ürünler (her türlü temizleme ve yağlar, anahtar takımları) için iade hakkı kullanılamaz.

Üzerinde vida muhteviyatı olan ve anahtar değen ürünler iade kabul edilemez. Ürünün iadesi ürünün ambalajının açılmamış, bozulmamış ve ürünün kesinlikle kullanılmamış olması şartına bağlıdır. Aynı şekilde montajı yapılmış zincir,ruble,aynakol,vites kablo,i iç ve dış lastik ve tel gibi ürünler tarafımızdan gerekli incelemeler sonucu iade alınabilmektedir. 

 

Arızalı Ürünler

1- Sitemizden satın almış olduğunuz ürünlerin tarafınıza teslimatı sırasında kargo firması yetkilisi huzurunda açılarak taşıma esnasında ürünün zarar görüp görmediği kontrol edilmelidir.Ürün kargo esnasında zarar görmüşse teslim alınmamalı ve tutanakla bu durum teyit edilmelidir. Ürün sağlam bir şekilde tarafımıza teslim edildikten sonra arızalı çikarsa; arızanın, kullanici hatasindan meydana gelmediğini belirten ve yetkili servis istasyonu tarafından hazırlanan bir raporla birlikte, tarafımıza başvurarak, ürününüzün ücretsiz olarak değişimini gerçeklestirebilirsiniz. 

2- Satın aldığınız ürün, kullanım sürecinde, gerek malzeme ve işçilik gerekse montaj hatalarından dolayı arızalanırsa, ürününüz garanti süresi içerisinde ücretsiz olarak yetkili servis istasyonu tarafindan tamir edilir. Servis istasyonunun bulunmaması halinde, ürün tarafımızdan, imalatçı ya da ithalatçı firmaya gönderilir. 

3- Servis istasyonundan gerekli raporu aldıysanız ya da, servis istasyonu olmadığı için, ürünün tamirini bizim aracılığımız ile yaptırmak istiyorsanız  Ürünle birlikte, Faturayı ve Garanti Belgesi'ni göndermeyi unutmayınız. 

 

Ürün Garantisi

Satışını yaptığımız tüm ürünler, imalatçı veya ithalatçı firma garantisi kapsamındadır. Satın almış olduğunuz ürünlerde, garanti süresi içinde meydana gelen arızalar, aşağıda ayrıntıları belirtilen garanti şartlarına göre ücretsiz olarak tamir ettirilir. 

1- Garanti süresi malın tüketiciye teslim tarihinden itibaren başlar ve aksi belirtilmediği sürece en az iki yıldır. Malın arizalanmasi durumunda, tamirde geçen süre garanti süresine eklenir. 

2- Malın tamir süresi en fazla 30 iş günüdür. Bu süre mala ilişkin arızanın servis istasyonuna, ya da satıcıya bildirim tarihinden itibaren başlar. Bu sürenin aşılması durumunda, müşteri, Malın ücretsiz değişimini ya da bedel iadesini isteyebilir. 

3- Malın arızasının 15 iş günü içerisinde giderilememesi halinde, imalatçı veya ithalatçı firma; Malın tamiri tamamlanıncaya kadar, benzer özelliklere sahip baska bir malı tüketicinin kullanımına tahsis etmek zorundadır. Malın arızasının 15 iş günü içerisinde giderilememesi halinde, imalatçı veya ithalatçı firma; Malın tamiri tamamlanıncaya kadar, benzer özelliklere sahip başka bir malı tüketicinin kullanımına tahsis etmek zorundadır. 

4- Satıcı, Malın; garanti süresi içinde, gerek malzeme ve işçilik gerekse montaj hatalarından dolayı arızalanması halinde işçilik masrafı, değistirilen parça bedeli ya da başka herhangi bir ad altında hiçbir ücret talep etmeksizin tamirini yapmak veya yaptırmakla yükümlüdür. 

5- Arızalarda kullanım hatasının bulunup bulunmadığı servis istasyonları, servis istasyonunun mevcut olmaması halinde ithalatçı veya imalatçı firma tarafindan düzenlenen raporla belirlenir. 

6- Tüketicinin onarım hakkını kullanmasına rağmen Malın; 

a) Tüketiciye teslim edildiği tarihten itibaren, bir yıl içerisinde; aynı arızanın ikiden fazla tekrarlanması veya farklı arızaların dörtten fazla meydana gelmesi veya belirlenen garanti süresi içerisinde farklı arızaların toplamının altıdan fazla olması unsurlarının yanı sıra, bu arızaların maldan yararlanamamayı sürekli kılması, 

b) Tamiri için gereken azami sürenin (30 gün) aşılması, 

c) Arızanın tamirinin mümkün bulunmadığının belirlenmesi, bu durumlarda, tüketici Malın ücretsiz değiştirilmesini, bedel iadesi veya ayıp oranında bedel indirimi talep edebilir. 

 

Teslimat Bilgileri 

Kredi kartı ile vermiş olduğunuz siparişleriniz banka tarafından kredi kartı ödemesi onay bilgisi alınmasını takip eden, banka havalesi ile vermiş olduğunuz siparişleriniz ise, ödemenin hesabımıza geçmesi ile kesinleşmiş olup, en geç 3 iş günü içerisinde kargoya verilir. 

Cumartesi günleri verilen siparişleriniz, ödeme bilgisinin onayını takip eden pazartesi günü kargoya verilir. Resmi tatil ve bayram günlerine rastlayan siparişleriniz ödeme bilgisinin teyit edilmesi durumunda takip eden ilk iş günü alınmış kabul edilir. Kargo firmasından kaynaklanan aksaklıklardan dolayı şirketimiz sorumlu değildir. 

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR